darkeye87

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av Emma - 24 juni 2015 23:07


Amor Dea`s Jondalar
"Jonte"


 
 

Började dagen med jobb, full rulle som alltid.
Hem lagade middag till mig och min kära sambo, fisk och grönsaker i ugnen och så färsk pära till det.

Sen fick jag ett stort ryck att göra om i lägenheten.
Som många kanske vet så har jag haft massa massa masssssa vitt,
men jag hatar verkligen att bara ha vitt så ner med gardiner upp med mörkare,
flyttat om sakerna här och var, ner med en massa och upp med annat.
Slängt en massa kläder så han den där sambon blir glad :)
Tror det får bli en helg med loppis och hoppas att man blir av med en del.

Nä nu får jag nog lov till att sätta ner röööva en stund i soffan innan klockan ringer vid 07
då det är dags att fara till Västervik och sjukhuset igen


 
Egen odlade gubbar på balkongen
Redan haft snart ett 20 tal gubbar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg kommer handla om mitt intresse för matlagning, min resa genom livet och mycket annat! Hoppas att ni kommer trivas och vågar testa min mat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards