darkeye87

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Emma - 15 juli 2015 21:02

Tredje dagen i rad som händerna och under armarna värker något kopiöst. 

Svårt att sminka mig hålla i gaffeln när jag ska äta, allt är jobbigt.

Inte kunna sova en hel natt utan att det värker och händerna somnar.

Men jobba måste man göra, men snart är det semester.



 

La lite grönsaker i egengjord marinad och stekte till dom

tillsammans med färskpotatis och egenodlad sallad. 



 

Igår var jag, sambon och vår lilla pojk ute i skogen 

och hittad lite godheter. 



  

Idag fick vi fin besök ifrån Linköpings

Så slängde jag ihop en nutellabakelse med färska gubbar.



Tagit mig en evighet att skriva detta inlägg därav inga recept av godsakerna.

Skicka i väg en kommentar om när intresserade.


Nu ska jag njuta av denna sköna kvällen med familjen och besöket ❤


Puss och Kram 




Presentation


Min blogg kommer handla om mitt intresse för matlagning, min resa genom livet och mycket annat! Hoppas att ni kommer trivas och vågar testa min mat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards